PENTING!!!: Masa Kini,Realiti Kini!

Salaam Alaikum.
di sebabkan lama aku tak post, skali skala aku nak share,musti kena GEMPAK tol ak??
so aku nak share ngan korang mende penting gile, nasehat aku: WAJIB keatas org2 islam tgk! VIDEO yg aku nak tunjuk nih sebenarnya bukan sekadar menginsafi dll, tapi info REALITI sebenar yg perlu diketahui! bukan hanya untuk org2 islam shj, tapi untuk kesemua umat ma'nusia.

Jadi kawan2, aku harap korang suma bleh luangkan masa sedikit untuk tgk vid nih.

*Kita belajar bahasa asing(inggeris),bukan untuk ditunjuk&belagak untuk org ramai,akan tetapi kita gunakannya untuk menguasai DUNIA! atau dgn kata lain,kita menguasai balek penjajah yang menjajahi negara kita!lagi2 mereka yang telah menjajahi & yang mahu memusnahkan islam dan umat islam!
Dan kita sebagai umat islam, kita semestinya(boleh dikatakan wajib!) untuk menguasai bahasa arab,lebih drpd bahasa ibunda kita!*

semoga apa yang kita tgk ni,dapat kita sebarkan kepada semua yang belum ketahui

Awal2 lagi aku nak kata,Aku mahu memperingati diriku sendiri, dan aku mahu memperingati org2 yang aku sayangi.

Apa yang baik itu dtg drpd allah, dan yang tak elok itu dtg drpd diri ini sendiri.

Reference:
-http://wakeupproject.com/VList.asp?Series=1 <------------ FULL SERIES HERE!!!
-http://thearrivals.blogspot.com/
-http://www.youtube.com/watch?v=Uk2yWi6j9nE

Kalau rajin, baca nih skali:
-http://sejarahnagarakedah.blogspot.com/
-http://sejarahrealitinagarakedah.blogspot.com/

FUTSAL FOR BROTHERS

yep.FUTSAL!
Brothers only okeh.
Date: 27Nov09 [esok]
Masa: 11-12mlm
Tempat: Aktif Futsal sg ramal dlm
Bayaran: around rm6 [bergantung bilangan yg datang]
Pertanyaan: contact enol 0194515054

datang ramai2..jgn lupa daftar nama kat enol.

sisters x digalakkan datang.hehe.
dgr cerita sorg suri rumah yg bercuti panjang tu nk organize riadhah ntk sisters..g la desak dia.ahaha.

ps: Wais! aku cbr ko turun main skali ngn ktorg kalau tere sgt! wakakaka.

PERKHABARAN DARI UST SAIPUL

I would like to appologize for this post..there had been some mistakes..the father in this post is not Ust Zaiful Nizam or Saiful Azlan..hehe.Its a mixture of both.haha.my mistake..appologies..
its another acquintance of mine..sorry guys..

I got this message on the eve of 15th November a few days ago from Ust Saipul Nizam

Syukur AlhamduliLLah
sy Mohd Saipul Nizam&isteri Suraya Ramli
tlh selamat dianugerahkan cahaya mata
Lelaki 3.45kg
pd Sabtu jam 11.45mlm
14 Nov 09/26Zulka'dah 1430H.


Mari sama2 ucapkan tahniah dan doakan kesejahteraan Ust Saipul sekeluarga.Moga2 dikurniakan anak2 yg Soleh dan Solehah lebih ramai lagi..BarakaLLahu fiikum..

ps: sorry lambat inform..sibuk..hehe.sape nk num Ust boleh mntak melalui sms..