Bukanlah Sekadar lagu


Kawan (UNIC)

Kawan bertahun kita bersama
Bagai semalam baru bersua
Kawan di hadapan oh indahnya
Kita bersama berkelana

Namun kita jauh
Di dunia sendiri
Bekalan sendiri (semangat sendiri)
Impian sendiri
Meski pun jauh namun
Kita tetap bersama
Dek ruang yang memisahkan kita

Kawan hidup ini umpama langit
Yang tidak selalu cerah
Kawan hidup ini bagaikan awan
Yang tidak selalu putih

Ingatlah (ingatlah kawan ingatlah)
Takkan terus berkelana
Ingatlah (ingatlah kawan ingatlah)
Pasti akan hilang

Kawan jangan biarkan dirimu
Seperti rama-rama
Cantik namun akhirnya
Menjadi perhiasan di dinding

Kawan jangan biarkan dirimu
Umpama lipan dan kala
Berbisa namun akhirnya
Menjadi perhiasan dimeja tulis

Oh kawan jadilah seperti si matahari
Membakar diri demi insan sejagat
Oh kawan jadilah seperti bulan purnama
Menerangi malam yang gelap gelita
Menunjukkan jalan demi umat semesta
-end-


Kalau tak silap aku ar...
waktu tu kat depan 4AB(kalau tak ingat, 4AB=4 Abu Bakar)
rasanye tengah rehat la kot,, sebab kitorang boleh wat bising kt koridor..
uwais nyanyi dulu lagu nie awal2 (sebab suara uwais dah la sedap)
pastu zubair lak join(sambil promote kat aku),,
pastu aku nyanyi senyap2(takde bakat ar nasyid2 ni,, hurm~),, hehe
kemudian kitorang nyanyi sama2 (ada ke?).. tak ingat lar..

SO
kepada semua,, selamat berjuang di medan masing2..
jangan la down je...
Apa yang penting,,, KERJASAMA,, hehe
Kalo susah sangat nak wat reunion, jemput je la waktu walimat sape2.. :)

P/S zubair pesan suruh hidupkan blog nie... Sape ek pembaca nye... huh~

2 comments:

[-UnknowN-] August 21, 2009 at 11:53 PM  

Saya pembacanya!heheh

zainul August 22, 2009 at 6:59 AM  

owh.. ada pembaca rupenye.. haha..
selamat berpose..

Post a Comment